PÅ JULEN !!

idag fick jag sony ericsson w595 jag visste inte att jag skulle få den  men jag blev glad när jag fick den :D sen fick jag koss örlurar,pengar 600 kr , bilder på mig från mammas kusin (tyyp),perfym,fred perry, en kudde,lott (vann inget men va så nära på att vinna),lanz`a(en wax som är som d:if men i störe förpackning,en kalender,dvd,ett nytt golf sett (hade en ny men min pappa ville att jag skulle ha en bättre tyyp),chocklad,det var tyyp allt som jag kommer ihåg :P . imorn ska jag till min farbrors land ställe vi ska va där hela dan så kommer inte kunna blogga :( .Dagen äfter nyår ska jag å min pappa och hans kompis å barn upp till fjällen å åka skidor i en vecka ska bli kul så då kan jag inte heller blogga(om inte min pappa tar med sin bärbara som tyyp är 7% skans haha. sen åt vi mkt mat men jag åt inte så mkt hehe jag bar ej så hungrig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0